tisdag 12 februari 2008

Himla konstig vägning!!

Idag var Lillis på BVC för lite vägning och mätning. Vågen stannade på 10,7!!!! Bara så lite!!! Himla konstigt, vi som trodde han låg runt 12/13 pannor... Hade med ett frågebatteri bl a kring om vi borde dra ned på maten eftersom han är så rultig.. Men han är tydligen i prima form. Hela 76,5 lång har han blivit också.
På eftermiddagen tänkte Lillis och pappan gå till öppna förskolan men sen visade det sig att Lillis ändå fått leka av sig tillräckligt på förmiddagen då de kom 1 timme för tidigt till bvc, som ägnades åt lek i väntrummet..
På torsdag åker jag på jobbresa till Tallin och får inte se min lilla prins på 3 dagar, Urk! Men visst, redlös shopping i Gamla staden kan ju vara ganska ok...;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du lyckas bättre med shoppingen i Gamla stan än vad jag gjorde!

Kan rekommendera att noga ta reda på vart den strålande shoppingen finns! Vi hittade bara ryska dockor och stickade saker i gamla stan....

Anna sa...

Hoppas du får en trevlig resa och får till en redlös :) shopping.

Ilona sa...

Hoppas du får en lovely alla hjärtans dag i Tallin.

Ettan som är 4år ävger 13 pannor och Tvåan på 19 månader är kanppt ett kilo efter...jaha vart ville jag komma...huvudsaken är ju att de är i prima form som du skriver!

Moderator sa...

Shoppingen i Tallin var inte direkt lysande... men kom hem med några små toppar trots allt.
Annars hinner jag inte shoppa trots att jag jobbar vid Stureplan.. Sitter här och funderar på att lägga in en order på HM på nätet. Någon som köpt något från vårkatalogen?

Mia sa...

Har inte handlat något ur vårkatalogen ännu men det blir nog en del framöver men jag går nog dirket till butiken! Tycker det är svårt att beställa...

Ilona sa...

Har inte heller handlat ur vårkatalogen. Hade en period då jag beställde en del men det mesta finns ju faktiskt i butik. Tycker dock att det ofta är så hímla dålig kvalité på barnkläderna att de bara efter ett fåtal tvättar tappar formen totalt.